6 Mart 2014 Perşembe

akşam davetine, çay sofrası

çay sofrası

Uzun zamandır akşam daveti vermemiştim. Genel de sabah kahvaltılarında misafir ağırladım ya da bahçede barbekü partileri oldu.. Akşam davetlerine gidince de ağırlama vakti bana çoktan gelmişti. Geçen ayı sırf misafirlerime ayırdım ve her hafta akşam daveti hazırladım. Çok da hoşuma gitti en azından ayda bir de olsa arkadaşlarımı ağırlamam lazım dedim çünkü ben sofra kurmasını gerçekten çok seviyorum.. Çok sevdiğim bir ablamla ve sevdiğim arkadaşlarımla bu masanın başında toplandık ve çok keyifli saatler geçirdik.. Ağız tadıyla sofralar ve muhabbetler diliyorum sizlere..
 
ikramlarım da ise;
ziron
Arnavut böreği
galeta unlu pastırmalı poğaça
etli kuru patlıcan yemeği
garnitürlü tavuk salatası
kırmızı pancarlı patates salatası
ezme
közlenmiş biberli ton balığı salatası
taze fasulye turşu kavurması
cacıklı köfte
kara lahana ve beyaz lahana sarması
şeftali kurabiye
imam sarığı pasta
üçgen baklava
 
 
 

11 yorum:

EBRUCA RENKLER dedi ki...

güzel masalarınızdan bizi de mahrum etmeyin her şey çok güzel ellerinize sağlık .

Unknown dedi ki...

Superrrrr.....

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok şık bir sofra olmuş. Yaptıkların da birbirinden güzeller.
Sevgiyle kal.

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım ellerine sağlık..
sofranda herşey harika.. bardaklarını çok beğendim :)
bereketli olsun sofraların..
afiyetle..

Nurşen Aksoy dedi ki...

Bayıldım ,her şey bir birinden güzel..Misafirler çok şanslı,bende misafir olsammmmm..ellerinize sağlık..

mavii dedi ki...

cok sikk...

Unknown dedi ki...

Muhteşembir sofra ellerine sağlık canım
Çok güzell.
Bu arada blogları canlandırma adına etkinlik başlattık.Artık blogları ziyaret ediyoruz ve yorum bırakıyoruz.Umarım katılmak istersin.
Sevgiler

birsence dedi ki...

sofraya o kadar bayıldım ki akşama aynısından yap mümkünse:)

Özgen dedi ki...

Merhaba arkadaşım ellerine sağlık herşey harika da bu kadar lezzeti ne zaman hazırladın acaba merakettim sevgiler...

makeup ANGEL's dedi ki...

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1003725184540812016#editor/target=post;postID=5629026221846088982;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=0;src=postname
denemeye değer şans verinn

Oglak Kizlari dedi ki...

Ben hayatta yapamam bunu yaw.
Ellerine sağlık.

Beceriksiz anne

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe